Sunday, April 26, 2009

Merdeka yeyy!!

seperti tajuk di atas..aku merdeka...hahhaha
otak aku leh relax dari blajar...
aku ngat nak keje kat audit firm r...
tapi... macam akan susah je nanti..
bulan ni aku kene training...
ader MASUM kat UUM
ni..member kata mungkin pertronas nak wat kontrak dgn seorang player bowling...
aku dah pesan dia bagi nama aku...
aku harap sangat dapat klo betul2 ader...
klo dapat...emm...tak bosan sangat cuti ni..
leh aku fit kan badan aku balik...huuhu
klo dapat aku nak potong rambut aku bagi pendek..
selesa n kemas ckit...klo rambut panjang kene jaga lak...leceh tol..
dah laa cuti ni aku kene jadi bibik sepenuh masa kat umah..
waahhh..sonok laa mak aku..dia tak payah wat keje banyak...aku dah ader..
aku pun geram tgk mak aku wat keje...tak systematic tol...tak macam aku langsung...huhuhu
tadi dah settle baju2 berlambak mak aku tinggal kat bilik bawah..alaa..bukan lama mana pun nak lipat n simpan baju...time aku buat keje dulu tak der pun bilik bawah tu sepah...
emm...tak pelah..reda je..maklum laa...dari kecik g mak aku ader maid...tak penah wat keje banyak2...
aku tak kisah nak wat keje...tapi jgn suh aku wat keje bila aku dah start study...wat keje umah meletihkan..umah ni dah laa besar...aku dah laa study lambat gile nak pick up..banyak tenaga n mental nak guna..ble wat keje tak study laa jawabnya,....

sok nak jual surat kabo and sampah yg boleh kitar semula..
leh dapat duit...boleh blanja anak2 aku makan.ni baby2 aku nak besar dah..cukup time nanti leh jual...aritu dah jual 5 ekor..dapat laa 4ekor rm15 seekor rm20..murah gile meka amik..meka jual kat pembeli seekor rm65..3x ganda..geram tol...tapi ape nak wat..dari bela banyak2 abis fulus aku beli makanan meka..huhuh....aku nak tanya kedai2 lain lak laa...meka nak beli tak...aku nak cuba jual seekor RM40 lak..arnab aku cantik2 punya...tak main yg biasa2 tu..

ah...dah laaa. nex time aku cerita lain pasal arnab aku...chow

No comments: