Friday, April 24, 2009

Hati ini sakit

aku sedih hidup dgn dia..
bukan tidak mensyukuri dikurniakan si dia di dalam hidup..
aku tahu. di lubuk hati dia..diriku hanya 30%.
aku tidak tahu di mana salahku.
berbanding mereka yang lain aku lebih membantu.
kenapa aku dilayan sebegini sekali.
apabila aku tak memberitahu plan aku, dia akan terasa.
tetapi bila aku bagitahu ada saja alasan dia untuk menghalang keinginan aku yang bukan mudah aku dapat.
jgn lah kerana kehidupan dia dulu begitu dia mahu aku jadi macam dia.
aku tak mahu langsung jadi macam dirinya.
aku tak mahu dia menjadi contoh kpada diriku.
di mata dan hatiku aku tak dapat rasa chemistry antara kami..
dia amat jauh dari hatiku. dirinya hanya seperti kawan2 aku yang biasa.
dosakah aku berperasaan begini. bertahun2 aku hidup dengannya namun aku tak rasa seperti aku ini milik dia dari azali lagi.mengapa?
aku tak suka berperasaan begini.
aku tak suka mencaci di dalam hati..
aku harap sangat dapat hidup dengan suami aku nanti dengan aman.
aku nak anak aku hidup lain dari cara hidupnya.
maafkan Lina,mama...

No comments: