Wednesday, June 10, 2009

PEMIKIRANKU BERBELAH BAGI

em...macam ne eh..
sem depan aku dah kene amik 18 kredit..
aku ngat nak baiki result kuantitatif aku yg dapat b-
sekenal diriku sendiri..aku rasa subjek mathematic2 ni agak mudah bagiku
aku rasa aku boleh sangat3 dapat A untuk paper ni
aritu aku hanya dapat b- sbb test 1 n 2 aku rendah
n aku rasa ia rendah sbb time tu emosi aku terganggu sangat
seperti yg pernah aku luahkan laa (yg masalah ngan mama aku tu)
tapi memandangkan mama dah start keje aku tak rasa mcam akan ader masalah macam tu lagi..
tambahan pula, aku dah luahkan dari a-z ttg mslh aku ttg mama kat papa..
papa macam memahami segalanya aper yg aku sampaikan..
papa pun salahkan mama sebab bagi aku tension tu.. (tgk papa sendiri pun taw ttg aku..mak aku sendiri tak memahami aku..hai..)

so macam ne eh?
aku rasa leh dapat a
subjek ni baru je amik sem lepas..
so..masih ngat dalam otak aku ni
klo nk wat las sem nanti lupa lak
assignment untuk subjek ni pun tak der..
rasa mcam tak amik time aku sangat kot kan...
em...pastu geng2 yg aku slalu study group pun ader amik paper sem depan

rasa macam byk advantages jer dari disadvantage..em..
wat should i do?
ader lagi 2 minggu untuk fikirkan

klo aku nak amik
aku nak study n wat nota time cuti ni laa..
masih fresh g ttg subjek ni..

em..
tlg la bagi pendapat yg bernas n petunjuk kepada ku..

2 comments:

MISS D said...

ambik jer lina
mana tau boleh dapat a
kalau ambik sem akan datang nie at least tak bnyk benda yang berubah
kalau ambik setahun akan datang
bnyak perubahan nanti

Lina Marissa said...

em..sedih tol..awal sem tu dapat gak amik..pastu class lak ngan subjerk wajib..aduh..terpaksa lepaskan peluang ni..mungkin ader hikmah disebalik aper yg berlaku..so kira sem ni..amik 18 kredit jer..em..ok laa