Wednesday, June 10, 2009

i love to cut my hair short

em..arini ari baru...
aku dah potong rambut..yeey...
em..aku suka sangat potong bagi pendek2..
baru nmpak cool
tambahan aku ni mmg style ala2 tomboy ckit..
ble rambut mcm ni aku rasa confident level naik ckit
wpun muka naik acne..huhuhu
ni kene shape kan peha n bontot laa..
klo tak dengan rambut pendek ni mesti lagi ketara lower body aku ni..huhuh
tak taw la ma nak kata aper ngn rambut ni..
ma dah pesan jgn pendek sangat..
pa tgk kata ok jer..aku bukan kisah sangat ma kata
papa punya kata2 aku amat kisah..
sbb aku setiap ari tgk papa..papa pun tgk aku jer..
so mesti kene bagi mata papa sedap memandang..hhuhu
wbpun papa pun jenis tak kisah rambut aku macam ne..dia kata aku ok mcam mana pun
nmpak sangat aku ni mmg comei kan..hahahah
aku dengan rasa confident gak kata diri aku comel
tapi aku tak la cantik macam miss universe..
aku pun tak nak cantik2 sangat..
cantik sangat nanti suma asik tgk aku..
suma yg sayang aku risau lak..hahahaha
em...aku pun tak harap nk cantik...
asalkan comel pun cukup..
aku nak orang sayangkan aku je..bukan jatuh ati kat aku..huhuhuh

em...sem depan aku nk maintain rambut pendek jer
selesa...tak payah susah2 nk jaga..
aku pun bukan nak ngorat atau nak dingorat sesiapa dah..
so...nothin' to lose..huhu

ader jerawat ni akan wat aku lebih berwaspada n ingat pada diri sendiri
tak der laa rasa bangga n mengader sangat..hahhaa..
em..i will accept all the "keburukan sementara" as a gift from Allah.
aku taw Allah mesti sayang aku..tu yg bagi jerawat, result mcm tu..
Dia nk aku usaha lagi..,. Dia nak aku sentiasa ingat pada diri sendiri..
n Dia nak kurangkan beban kerisauan dalam ati orang2 yg menyayangi n mencintai aku..huhu
em..so..Lina...
jgn la pk mcam2 sangat yer...
aminnn

2 comments:

MISS D said...

alahai lina...
biasalah jerawat
kamu tetap cantik walaupun ada jerawat
kamu dah la manja
mesti ramai tergoda
ngeeeeeeeeeeeeeee

aku nak tengok gambar rambut pendak kamu
ngeeeeeeeeeeeeee

Lina Marissa said...

hhhaha..yela tu sayang...yg manja ni klo boleh nak kurangkan..takut org "lagi2 lelaki" salah faham ttg kemanjaan aku..ngat aku nk skandal lak..tak suka..padahal nk berkwan jer..maklum laa..mmg suka berkawan ngan lelaki..dulu kan ang jadi laki aku..ahhahahaa