Tuesday, June 9, 2009

kenapa ditakdirkan begini

Ya Allah,
naper lah aku ditakdirkan begini..
naper aku nye result asik tak bagus jer
padahal setiap sem aku taw aku dah letak 150% effort dalam study ni..
sedih sangat ari ni..
semua kawan2 aku dapat 3.0 above...aku sem ni dapat 2.9
hai..wat did i do wrong..
study bagus..
carry mark tak bagus..
sbb tension aritu..
klo ikutkan result aku lebih dari dijangkakan..
tapi sbb 2.9 aku agak sedih.. cgpa dah turin 3.2..
naper budak2 lain ok je
sedih sbb dpat 2.9..
wbpun aku mmg syukur tak fail aper2.
tapi rasa teruk..
camne la kawan2 aku dapat bagus2..
aku salah study ker..
rasanya tak.
final aku dah pulun..

em..aku rasa aku tak dpat tinggi sbb test n mid term aritu..
aku tak push mcam aku push time final..
mungkin sbb masalah aku ngan family tu..
yg tu tak dapat wat per..
em..pasni iAllah pasal family tu tak der mslh..aku akan ok positif je yg fmly..
sem dpn aku kene ready awal2..
kene pulun time test n midterm..
em..cepat2 masa belalu..
tak sabar nak study,,.

Ya Allah..
bagi laa aku kekuatan menempuhi cabaran2 yg akan datang..
AMIN....

2 comments:

MISS D said...

lina..
apa ang dapat ang kena bersyukur
dan sentiasa ingat
bnayk sem lagi yang ang boleh pulun
dan masalah yang datang tue cuma dugaan dari allah

apa pun.. ang kena berusaha untuk sem depan ya
aku doakan yang terbaik untuk ang...

p/s: aku tinggal lagi satu sem jer...wawawawawawa

Lina Marissa said...

mmg byk sem g leh pulun..tapi semakin meningkat sem semakin agak susah subjek nye..aku ni secara jujurnya mmg tak pandai..dari kecik g aku tak pandai..i admit it.tapi selamat la aku ni rajin...tapi setakat rajin jer tapi tak pandai..kene guna byk tenaga o...ader sapa2 leh rekomen ubat kuat ingatan tak..huuhuh