Thursday, September 2, 2010

My room is prohibited to you

well...today, i want to share about a little annoying creature that dare to enter my precious room.

after i breakfast.macam biasalah...i want to pray...
ble masuk bilik tiba2 aku nmpk cicak yg badannya pucat jer melekat kat dinding.

aku kata"berani tol ko masuk ye, tak penah ker moyang kau bagi amaran spya jgn sesekali masuk bilik ppuan ni"

so aper g...aku amik bygone (ignore de spelling) n spray..
mula2 nmpk steady g..tut2 tepekkkkk...jatuh kat lantai...em...geli ..
then aku mgendap dia...
tiba2 dtg ke arah aku yg berada kat katil..
aper g...dengan gelabahnya aku halau2 dia tapi dia tak takut...mungkin mabuk la tu...
then dia lari belakang almari ..
selamat almari ada ruang..
so aku amik kotak kasut n telangkup dia..(kol 8 mlm time tu)

so...aku pun jalani kehidupan aku seperti biasa..
ble aku balik dari jusco aku pun start main pc balik ..
tut2 dgr bunyi something...rupa2nya cicak tu

so aku pk...ish,,,bahaya tol...cne klo kotak ni terbalik..nanti bile aku tdo dia bawa askar2 dia...naya aku..huhuh

so aku dgn baik ati bagi peluang utk dia mjalankan kehidupan dia
tapi nk lepaskan pun wat suspen jer ..
terpaksa aku heret sambil tekan kotak tu dari almari ke pintu...risau aku dia lari dlm bilik, klo terlepas ..
sampai ke pintu aku lepaskan..pastu ternampak ekor dia yg gemuk (eeeeeee) putus..
itulah kisah cicak

sblm jumpa cicak tu, aku jumpa ladybird dlm tandas..
e....cukup tak suka binatang2 mcm ni msk bilik aku..
so aku spray ngan air...tak mati...hai
bila dia hinggap kat tangan aku, aku jentik dia ke dlm bolt tandas tu..then i flush dia...suh dia turun ke dunia baru...

hai...byk tol binatang2 nk jenguk aku arini...
penat layan meka
klo ada bf lagi la penat...hhhehehe... (lv u syg :P)

2 comments:

MISS D said...

lawak gila!
pembunuh bersiri la ang nie
dengan arbab ang boleh laan plak

Lina Marissa said...

e...pantang aku spesis cicak dan lipas..yg lain leh aku consider g..2 binatang ni klo aku ternmpk abis r..slalunya tak sampai 5 minit tamat la riwayat hidup dia...